Vacature Financieel Administratief Medewerker

Financieel Administratief Medewerker in Leiden

36 uur maximaal € 4752,00 (schaal 9)

Wij zijn op zoek naar een ervaren en collegiale medewerker voor ons team Financieel Beheer en Debiteuren. Ben jij iemand die administratief goed onderlegd is en er samen met de collega's voor zorgt dat de administratieve processen perfect verlopen? Werk jij zorgvuldig en heb je verstand van financiën? Dan zien wij jouw reactie graag tegemoet!

Wat ga je doen als Financieel administratief medewerker?
Je bent een administratieve duizendpoot. Je bent goed in je vak en het toetsen en verwerken van memorialen. Deze worden voor een groot deel via door de financieel adviseurs aangeleverd. Je controleert deze onder andere op rechtmatigheid en op basis van de regels. Hiermee zorg jij ervoor dat de juiste realisatiecijfers in de administraties van de klantorganisaties staan. Je neemt deel aan het klantteamoverleg en je houdt je periodiek bezig met de controle en verwerking van bestanden uit andere systemen zoals kassen, salarissen of subsidies. Verder heb je ook een flink aandeel in de oplevering van het balansdossier bij de jaarrekening.

DIT KRIJG JIJ
Aanbod voor jou is een salaris van maximaal € 4752,00 bruto per maand (schaal 9), o.b.v. 36-urige werkweek. Verder bieden we jou:

  • Een contract van 36 uur per week aan voor de periode van één jaar. Bevalt het van beide kanten? Dan treed je vast in dienst. Heb je bij de gemeente Leiden een arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, dan behoud je je arbeidsrecht.
  • Een organisatie met korte lijnen waar veel wordt gedaan aan vitaliteit en duurzaamheid.
  • Een tegemoetkoming in je reiskosten. Of je kan gebruik maken van een NS-businesscard.
  • Een sfeer waarin we met inzet en plezier werken aan het beste resultaat voor onze inwoners van de Leidse regio.
  • Een professionele werkomgeving waar we aandacht hebben voor jouw persoonlijke ontwikkeling. We hebben een uitgebreide keuze aan trainingen en opleidingen, zodat jij je verder kunt ontwikkelen.
  • Een Individueel Keuzebudget van 17,05% bovenop je salaris (opgebouwd uit o.a. vakantiegeld en eindejaarsuitkering) wat je naar eigen inzicht inzet. Bijvoorbeeld voor extra salaris, vakantiedagen of opleidingen.
  • Gedeeltelijk betaald ouderschapsverlof, bovenop de wettelijke 70%-regeling.
  • Opname in het ABP-pensioenfonds en een jaarlijkse tegemoetkoming ziektekostenverzekering.
  • De mogelijkheid tot hybride werken, waarbij het uitgangspunt is dat je een deel van je werktijd in overleg thuis kunt werken.
  • De beschikking over een mobiele telefoon en laptop.

Dit ben jij
Jij bent accuraat en analytisch, klantgericht, betrouwbaar, stressbestendig en organisatiebewust. Je bent een teamplayer, maar vindt het geen probleem om ook zelfstandig te werken. Verder vragen wij van jou:

  • HBO werk- en denkniveau. (Een opleiding in een financiële richting is een pré, bv. bedrijfseconomie, hbo finance en controle etc.)
  • Goede communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift.
  • Een goede beheersing van Word, Excel en Outlook.

ONs team
Het team Financieel Beheer en Debiteuren is verantwoordelijk voor debiteurenbeheer en -administratie en kwaliteitsbewaking van de financieel administratieve processen in bredere zin. Het team draagt daarmee bij aan een ordelijk en controleerbaar financieel beheer van de gemeente Leiden en de regiopartners. Het team draagt zorg voor de juistheid en volledigheid van alle financiële informatie en stuurt op de daarbij behorende processen. Ook verricht het team controle-ondersteunende werkzaamheden. Het team bestaat uit 17 medewerkers. Dit zijn financieel (administratief) medewerkers, financieel - en kwaliteitsadviseurs.

WE MAKEN GRAAG KENNIS MET JE
Enthousiast geworden? We nodigen je van harte uit om te solliciteren. En alvast één gouden tip: wees jezelf. Wij omarmen de diversiteit van al onze collega's en zijn oprecht benieuwd naar jou. We zien je sollicitatie graag uiterlijk 24 maart tegemoet. Deze vacature staat langere tijd uit, zien we een match, dan nodigen we je uit voor een sollicitatiegesprek. Het kan dus zijn dat de vacature eerder gesloten wordt. Reageer dus snel! Meer inhoudelijke informatie? Neem dan contact op met , , via . Heb je vragen over het sollicitatieproces, neem dan contact op met Patricia de Beer via telefoonnummer . Houd er rekening mee dat de vacaturetekst na de sluitingsdatum van deze site verdwijnt.

TYPISCH LEIDEN
Leiden is levendig, sociaal en ondernemend. Het is dé stad van kennis en cultuur, met een rijke historie. Daar zijn we trots op. Onze gemeentelijke organisatie kenmerkt zich door een collegiale en open werksfeer, met veel ruimte voor vernieuwende ideeën en een verfrissende blik. Onze medewerkers voelen zich verantwoordelijk en pakken hun werkzaamheden zelfstandig en professioneel op. Onze ambitie is om een wendbare organisatie te zijn die ook een goede afspiegeling is van de diverse inwoners van onze stad. Het maakt niet uit wat je afkomst is, wat je gelooft of van wie je houdt; we willen een organisatie zijn waar iedereen zich thuis voelt!



Functie:financieel administratief medewerker
Startdatum:01-03-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:4752 – 4752
Uren per week:36 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Unknown via Unknown of Unknown. Of bezoek hun website Unknown.

Deel de vacature:

Redactie Leidenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Financieel Administratief Medewerker NLEx 01-03-2024

Bekijk ook andere vacatures