Vacature Skilled Servicedesk Medewerker

Skilled Servicedesk Medewerker in Leiden

Skilled Servicedesk Medewerker

There are x favorite(s)

Functie omschrijving Skilled Servicedesk Medewerker

In jouw rol als Skilled Servicedesk medewerker zet jij jouw kennis en kunde in om je collega's zo goed mogelijk te ondersteunen bij het gebruik van ICT middelen en kantoorautomatisering. Als Servicedesk medewerker ben je fysiek aanwezig.

  • Je hebt een ondersteunende rol naar je interne klanten op ICT gebied en je weet de juiste balans te vinden tussen de techniek en klantgerichtheid.
  • Je bent continu bezig met het stellen van prioriteiten. Welk probleem heeft direct invloed op de operatie en de dienstverlening naar onze klanten? En wie kan een momentje wachten?
  • Je begeleidt onze interne klanten bij gebruikersvraagstukken en snapt hierbij heel goed dat niet iedereen zoveel weet van hardware en software als jijzelf.
  • Je bent verantwoordelijk voor de registratie en afhandeling van de binnenkomende meldingen / incidenten en je neemt regie in de verdeling en escalatie van tickets en de communicatie over de afhandeling.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitgifte (en inname) van ICT werkplekapparatuur en smartphones en helpt medewerkers op weg bij het gebruik hiervan.
  • Naast het aannemen en registreren van telefonische meldingen heb je diverse aanvullende taken zoals de administratie (o.a. CMDB, inboeken afspraken in- en uitgifte), controle van incidenten voordat deze geëscaleerd worden en het behandelen van eenvoudige wijzigingen.
  • Je schrijft handleidingen, standaardoplossingen en standaardwijzigingen en deelt deze kennis met je collega's.
  • Je doet onderzoek naar de nieuwste technieken en de mogelijkheden op hard- en software gebied en doet hier verbetervoorstellen voor.
  • Als ambassadeur draag je actief het IT beleid en de kaders uit.

Functie eisen Skilled Servicedesk Medewerker

  • Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding in een ICT richting;
  • Aantoonbare werkwerkervaring als Skilled Servicedesk medewerker.

Wensen:

  • Aantoonbare werkervaring met het werken in Topdesk;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Office 365 en Windows 10 in de afgelopen 5 jaar;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring bij het ondersteunen van gebruikers bij het gebruik van Apple IOS en Samsung Android smartphones in de afgelopen 5 jaar;

Arbeidsvoorwaarden

Wij bieden uitermate interessante arbeidsvoorwaarden en een zeer prettige werkomgeving.
Er is een prima balans tussen thuiswerken en kantoorwerkzaamheden.

Benieuwd wat wij voor je kunnen betekenen ? We plannen dan snel een kennismakingsgesprek in om de mogelijkheden te bespreken.

Locatie

Leiden

Publicatiedatum

07.05.2024

  • 36 - 40 uur
  • 32 - 36 uur

  • Topdesk
  • Office365
  • Windows 10
  • Windows
  • iOS
  • Android

Wilhelminasingel 3
4818 AA Breda
Tel:
E-mail:


Contact Leiden

Boerhaavelaan 4
2334 EN, Leiden
Tel:
E-mail:



Functie:skilled servicedesk medewerker
Startdatum:09-05-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:32 – 36

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met IT-idiots via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Leidenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures leiden
  2. Skilled Servicedesk Medewerker IT-idiots 09-05-2024

Bekijk ook andere vacatures