Vacature Backoffice Medewerker Juridisch

Backoffice Medewerker Juridisch in Leiden

Backoffice medewerker juridisch

  • Leiden
  • 24-40 uur

Waarom je bij ons wilt werken...

  • Iphone 14 + laptop, hybride werken en een maandelijkse internetvergoeding van €37,50 + (eenmalig) €500,- aan thuiswerkvoorzieningen
  • De unieke mogelijkheid om zelf eigenaar van onze organisatie te worden
  • Diverse mogelijkheden om opleidingen te volgen middels de Alfa Academie, ons Professioneel Ontwikkeltraject of d.m.v. een studieovereenkomst
  • Competitief salaris, een vast contract en een individueel keuzebudget van 5,08%. Deze is o.a. in te zetten voor extra salaris, extra vakantiedagen of een eindejaarsuitkering. Onze pensioenregeling vraagt een eigen bijdrage van 3%
  • 24 - 40 uur
  • 25 vakantiedagen
  • Leaseauto afhankelijk van jouw functie of 0,23 cent kilometervergoeding per km

Backoffice medewerker juridisch

Je weet van aanpakken, overzicht houden, snel schakelen, de juiste prioriteiten stellen en de rust bewaren. Gevraagd en ongevraagd sta jij je collega's bij. Het is belangrijk dat je verantwoordelijkheid neemt en inzicht hebt in, soms complexe, materie. Je ontzorgt onze adviseurs, zodat zij de tijd en ruimte hebben om onze klanten optimaal te kunnen bedienen. Alfa is een decentrale, mensgerichte accountants- en adviesorganisatie. Voor jou als backoffice medewerker juridisch betekent dit dat je komt te werken bij een organisatie waar je veel verantwoordelijkheid krijgt. Alfa kent geen partnerstructuur, maar biedt jou de mogelijkheid zelf eigenaar van onze organisatie te worden. Zo ben je niet alleen voor de organisatie, maar ook voor jezelf aan de slag. Hoe mooi is dat? LI-HYBRIDE #LI-MD1

Wat ga je doen als backoffice medewerker juridisch?

  • Agendabeheer en het plannen van afspraken
  • Opstellen van juridische correspondentie
  • Verwerken van juridische correspondentie
  • Opstellen van organogrammen, notuleren interne klantbesprekingen
  • Klaarleggen van de benodigde stukken, effectieve dossierbewaking en planning
  • Verwerken administratieve gegevens
  • Signaleren van ad-hoc zaken en het nemen van bijbehorende acties
  • Termijn bewaking

Je krijgt een spilfunctie tussen het fiscaal-/juridisch team, bestaande uit 22 fiscalisten/juristen. Je ontvangt goede begeleiding en wordt uitgenodigd voor het vaktechnisch overleg. Nauwe samenwerking met andere disciplines binnen Alfa is van essentieel belang om ons optimaal in te kunnen zetten voor onze klanten.


Is jouw interesse gewekt en wil jij meer weten over de functie, Alfa of de arbeidsvoorwaarden? Kijk dan op werkenbijalfa.nl of neem contact op met (Regio Recruiter West), of

Alfa Leiden

Via LinkedIn

Wat heb je nodig in deze functie?

  • Minimaal een MBO diploma;
  • Minimaal 2 jaar werkervaring;
  • Gestructureerde werkhouding;
  • Kritisch, neemt graag initiatief en werkt accuraat;
  • Je kan goed plannen en organiseren en je bent stressbestendig;
  • Affiniteit met juridische dienstverlening, ICT toepassingen en bent communicatief vaardig.

Wil je vrijblijvend kennismaken en de mogelijkheden binnen Alfa bespreken?

Dat is geen probleem! Wij komen graag vrijblijvend met je in contact om te ontdekken of Alfa bij jou past en hoe je bij ons verder zou kunnen groeien.


Functie:juridisch backoffice medewerker
Startdatum:09-04-2024
Ervaring:Ervaren
Educatielevel:MBO
Contracttype:Vast
Salaris:onbekend – onbekend
Uren per week:24 – 40

Heb je interesse in deze vacature en wil je graag op deze functie solliciteren? Neem dan contact op met Alfa Accountants en Adviseurs via onbekend of onbekend. Of bezoek hun website onbekend.

Deel de vacature:

Redactie Leidenkrant

Leuk dat je een van de recent geplaatste vacatures hebt geopend via de leidenkrant. Hopelijk vind je een baan die bij je past en waar je gelukkig van wordt!

  1. Vacatures leiden
  2. Backoffice Medewerker Juridisch Alfa Accountants en Adviseurs 09-04-2024

Bekijk ook andere vacatures